Μόλις καταχωρίσετε την ΠΡΟ-ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ σας, σας εμφανίζεται το μήνυμα με τον κωδικό της παραγγελίας σας και πληροφορίες.
Στη συνέχεια, θα λάβετε αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελίας σας στο email που έχετε δηλώσει, συμπεριλαμβανομένου και του κωδικού παραγγελίας.
Εντός νομού Αττικής, μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία στο χώρο σας με δικά μας μεταφορικά μέσα.
Ωστόσο, για παραγγελίες μικρού όγκου υπάρχει η πιθανότητα αποστολής και με συνεργαζόμενη εταιρεία courier.
Σε περιοχές εκτός νομού Αττικής, παραδίδουμε την παραγγελία σας σε συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.
-
Στις περιπτώσεις παράδοσης προϊόντων μεγάλου όγκου (Κρεβάτια - Στρώματα κλπ) η εκφόρτωση γίνεται επί πεζοδρομίου και δεν γίνονται παραδόσεις σε όροφο ή υπόγειο.
-
Σε περίπτωση που η παράδοση γίνεται με δικά μας μεταφορικά μέσα, τότε εάν επιθυμείτε τη μεταφορά των προϊόντων σε όροφο άνω του ισογείου, η εταιρεία μας μπορεί να προσφέρει αυτή την υπηρεσία, αρκεί να μας ενημερώσετε για αυτό στις παρατηρήσεις της παραγγελίας.
-
Στις περιπτώσεις όπου το ανέβασμα των προϊόντων σε όροφο κρίνεται αδύνατο από τις σκάλες ή από τον ανελκυστήρα, τότε η παράδοση θα πραγματοποιηθεί με επιπλέον κόστος χρέωσης γερανού εφόσον ο πελάτης συναινεί σε αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση η μεταφορά βαρύνεται με επιπλέον κόστος που εξαρτάται από τον αριθμό του ορόφου και τον όγκο των προϊόντων, για το οποίο θα σας ενημερώσουμε την επόμενη ημέρα της της παραγγελίας.
-
Ολα τα έπιπλα παραδίδονται μη συναρμολογημένα και στην αρχική τους συσκευασία. Σε περιπτώσεις που απαιτείται συναρμολόγηση, τα έπιπλα συνοδεύονται από οδηγίες συναρμολόγησης και τα απαραίτητα προς τούτο εξαρτήματα.
-
Ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παραδώσει σε δύσβατα σημεία όπως σε χωματόδρομο, μεγάλη κλίση στον δρόμο, βρεγμένα σημεία με λάσπες κτλ. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να οριστεί διαφορετικό σημείο παράδοσης.
-
Η εταιρία μας αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς και ακεραιότητας των προϊόντων αυστηρά μέχρι το σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης και το οποίο έχουμε αποδεχτεί.
-
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή διαπιστωθεί ότι κάποιο από τα προϊόντα είναι σπασμένο τότε αυτό θα πρέπει να σημειωθεί στο τιμολόγιο αποστολής αλλα και να ενημερωθεί η εταιρεία μέσω email επισυνάπτοντας το τιμολόγιο και την αντίστοιχη φωτογραφία εντός 48 ωρών. Σε αυτήν την περίπτωση η εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάστημα να αντικαταστήσει το είδος του προϊόντος με νέο. Μετά το πέρας των 48 ωρών η εταιρεία δεν θα δεχτεί ότι κάποιο από τα προϊόντα παρελήφθη σπασμένο.
-
Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους, θεωρείται ότι αυτό παρελήφθη σε άριστη κατάσταση χωρίς να φέρει λειτουργικά ή αισθητικά ελαττώματα.